Lowongan Kerja Kaltim Samarinda - Balikpapan

LOWONGAN KERJA

Tuesday, April 21, 2009

manohara odelia pinot minute to midnight

 the blog from brother malaya said like this..how do u think she is under a rest ?

Lawatan Cik Puan Temenggong Kelantan ke Perkampungan Asli
07 April. 2009 ( Selasa )
Petang semalam aku berada kt Kampung Jekjok, Lojing iaitu perkampungan Asli Gua Musang… Aku berada kt sana coz Cik Puan Temenggong nk datang beramas mesra ngn orang asli.
Ini first time aku tengok dekat Cik Puan, cantik dan cute orangnya.. memang sepadan ngn Tengku Temenggong. Cik Puan berasal dari Indonesia, kawasan Bandung kalau x salah aku ar. Nie gambar Cik Puan yang sempat aku ambik masa kt Kg. Jekjok..
  senyumannya sentiasa manis..
Cik Puan seorang yang berjiwa rakyat..
;
aku suka tengok Cik Puan senyum, air mukanya sentiasa ceria.. Harap Cik Puan bahagia ke akhir hayat.. ” Dualat Tuanku”..

Related Posts



0 comments:

KomentarMu

 
© Copyright by ONLINE :+:ENTERTAINMENT@2009 ALL RIGHTS RESERVED  |  Template by Blogspot tutorial